„Daca iubesti cu adevarat pe cineva, lasa-l sa plece: daca se intoarce, e minunat. Daca nu, probabil ia cina cu cineva mai atractiv ca tine”.
Bill Grieser

Oare ce e mai grav: sa nu ai niciun prieten sau cei pe care crezi ca-i ai sa nu-ti fie prieteni adevarati?
Oare ce e mai grav: sa refuzi sa intorci si celalat obraz sau sa te lasi calcat in picioare in numele iubirii, prieteniei si respectului?
Ideea unui monolog legat de iubire si prietenie mi-a venit in cursul ultimelor trei saptamani, in urma unor evenimente ce m-au fortat sa revin la o realitate pe care o credeam de mult pierduta. Primul impuls a fost sa dau nastere unei cronici acide, in care sa scot la iveala toate nemultumirile mele legate de fatarnicia persoanelor care mi-au fost „mereu aproape”. Am inteles totusi ca lucrul acesta nu mi-ar aduce inapoi nici linistea, nici satisfactia, nici iubirea pe care le-am pierdut. Am lasat timpul sa se astearna ca un balsam peste sufletul meu, am asteptat ca noptile sa imi readuca puterea si ambitia pe care m-am hotarat sa nu le mai parasesc niciodata.
Si iata-ma astazi, in fata voastra, profund recunoscatoare tuturor „prietenilor” mei si persoanelor care ma iubesc „cu adevarat”, pentru care nu mai am decat o singura intrebare: Daca ati fi altcineva, v-ar placea sa fiti prieten cu voi insiva?
Multumesc ca m-ati facut sa realizez cat de mult valorez.
Multumesc ca m-ati invatat ca am nevoie de mult mai putine persoane ca sa fiu fericita.
Multumesc ca m-ati facut sa inteleg ca nu merita sa iubesc daca nu sunt iubita.
Multumesc ca m-ati invatat ca a fi intotdeauna bun cu oamenii care nu merita e un lucru intotdeauna rau.

„Un prieten este o persoana care stie totul despre tine si inca te place.”
Elbert Hubbard

