Inca patru zile si incepe stagiunea 2008-2009 a teatrelor din Bucuresti! In speranta ca anul asta o sa se inmulteasca numarul celor care merg la spectacole, m-am hotarat sa fac o lista [am incercat un top 10, dar ordinea pieselor e mult prea greu de stabilit] cu ceea ce am vazut si mi-a placut.

Daca vreti sa radeti cu lacrimi si sa uitati de probleme pentru cateva ore: Take, Ianke si Cadir.
Daca sunteti in cautarea unei performante actoricesti greu de egalat:
Egoistul.
Alegeti Inima de caine pentru o piesa cu adevarat emotionanta si sfasietoare.
O poveste de-a dreptul imprevizibila: Neintelegerea.
O piesa care m-a facut sa traiesc aievea zbuciumul si suferintele personajelor: Noiembrie.
O admir si o respect pe doamna Olga Tudorache pentru naturaletea cu care joaca si caldura pe care o transmite intotdeauna publicului. Mergeti la Regina Mama si nu se va putea sa nu o indragiti si dumneavoastra.
Pentru aceria dintre dumneavoastra care prefera teatrul modern: Privighetoarea si trandafirul.
Pentru un spectacol socant si impresionant in acelasi timp: Capra sau Cine e Sylvia?
Pentru o dupa-masa perfecta: Gaitele.

Ce mai vreau eu musai sa fac stagiunea asta e sa merg la Teatrul Metropolis, unde, spre rusinea mea, nu am ajuns niciodata si sa vad Puricele, Peste cu mazare si Eseuri despre banalitatea raului.

Asa ca nu ezitati sa va faceti un bine si mergeti la teatru, o sa va simtiti o cu totul alta persoana cand veti iesi de acolo!

